Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

Και λίγα δωρεάν μαθήματα....

 ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 


Σ' αυτούς που σβήνουν μυνήματα και μπλοκάρουν χρήστες στα social media.

Ο ανώνυμος χρήστης που το σχόλιο του τοποθέτησα στο άρθρο του Μπακολουκά, ζήτησε να ΜΗΝ δημοσιευθεί !!!

Εντάξει επώνυμος είναι, αλλά τον έγραψα ανώνυμο αφού μόνος το ζήτησε και δεν είχα την πρόθεση τότε, να γράψω αυτό εδώ.

Θα μπορούσα απλώς να το αγνοήσω, δεν δημοσιεύεται, κύριος ο Χαρίτος !!! Δεν μπορεί να μου πει κανένας τίποτα !!! 😂😂😂

ΦΑΟΥΛ όμως !!! Είναι μια καθόλα σεβαστή άποψη και μάλιστα μου δίνει και μια "εικόνα" που εγώ δεν διεπίστωσα.

Οπότε του ζητάω την άδεια έστω ανώνυμα....

Να το ξαναπούμε : του ζητάω την άδεια να δημοσιεύσω άποψη διαφορετική απ'την δική μου, ενώ δεν ήθελε !!!

Οι απόψεις πρέπει πάντα να ανταλλάσσονται και να ακούγονται. Διαφορετικά διολισθαίνουμε στον φασισμό.

Λέω εγώ τώρα .... Δεν ξέρω ...

Μπορεί και να κάνω λάθος.....



Τώρα βέβαια απ'το γκρουπ Σταθά θα πούνε :

Τι λέει αυτός ρε ???

Παλαβός είναι ???

😂😂😂

Ακούς, ακούς να δημοσιεύσει αντίθετες απόψεις !!!

Ε, δεν είναι στα καλά του το παιδί !!!

😂😂😂

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καταρρέουν οι μύθοι των ΑΠΕ

  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΜΑΙΝΑΛΟΥ «Όταν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός ψήφιζαν το Μάαστριχτ για την απελευθέρωση των αγορών, μας έλεγαν...