Κυριακή 15 Μαρτίου 2020

Σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας .....

Σε καραντίνα έμπαιναν ΜΟΝΟ οι ασθενείς.


Είναι η πρώτη φορά, επαναλαμβάνω ΣΕ ΟΛΗ την ιστορία της ανθρωπότητας, που σε καραντίνα μπαίνουν ΚΑΙ οι υγιείς !!!!!!!

Παγκόσμιο πείραμα ;

Δοκιμάζουν μέτρα περιορισμού και ελέγχου των μαζών ;

Προσπάθεια μείωσης πληθυσμού ;

Κάνει εντυπωσιακή "πρεμιέρα" η παγκόσμια διακυβέρνηση ;


Σίγουρα δεν μπορούμε να ξέρουμε τι σχεδιάζεται στα .... υπόγεια της λέσχης του Μπίλντεμπεργκ.

"Υποκατάστημα Ελλάδας" (για τα ... κεντρικά ΔΕΝ υπάρχει φωτό ή πληροφόρηση)


Πάντως μόλις δώσουν εντολή και λήξουν το "πανυγήρι" κι ανακοινώσουν περιχαρείς πως δήθεν βρήκαμε το φάρμακο ή το εμβόλιο (που το .... είχαμε ήδη βλ. πχ ΕΔΩ)), κάποια από τα "μέτρα" ίσως και να μείνουν.

Προληπτικά ντε !!!!!

Μα ακόμη κι αν γίνει πλήρη άρση, έχουν ισχυρή εμπειρία για μελλοντικές εξελίξεις......

ΔΕΝ τυχαίο πως τα δυτικά ΜΜΜ (μέσα μαζικής προπαγάνδας) ενώ στην αρχή άφηναν αιχμές για την Κίνα, που φταίει για το ξεκίνημα του κορονα'ι'ο υ, στην συνέχεια επαινούσαν μαζικά την Κίνα για τα μέτρα καταστολής και περιορισμού του πληθυσμού που επέβαλε και τα οποία βέβαια με την .... σειρά που έχουν σχεδιάσει, χτύπησαν την πόρτα μας.

Θεωρίες συνωμοσίας θα μου πεις. Ναι τόσο πολύ που μέχρι και υψηλόβαθμο στέλεχος της κινέζικης κυβέρνησης, κατηγόρησε την Αμερική ότι εξαπέλυσε τον ιό, σε ένα παρολίγον διπλωματικό επεισόδιο. Μόνοι τους τα λένε.

Μακάρι βέβαια τα παραπάνω να αποδειχτούν αστείες θεωρίες συνωμοσίας για το καλό της ανθρωπότητας.

Αλλά ΔΕΝ είναι και απολύτως βέβαιο........

Παρουσιάζουμε σε αντιγραφή από την efsyn το πολύ ενδιαφέρον άρθρο που έγραψε πρόσφατα ο Τζόρτζιο Αγκάμπεν (Giorgio Agamben), κορυφαίος Ιταλός φιλόσοφος και διεθνούς κύρους στοχαστής, για να καυτηριάσει την κυρίαρχη ιταλική -αλλά και τη διεθνή- στρατηγική αντιμετώπισης της νέας πανδημίας του κορονοϊού. Το άρθρο δημοσιεύτηκε στις 26 Φεβρουαρίου στη γνωστή ιταλική εφημερίδα «il manifesto» με τίτλο: «Η κατάσταση εξαίρεσης που προκλήθηκε από μια αδικαιολόγητη επείγουσα ανάγκη». Αποφασίσαμε να το μεταφράσουμε επειδή αποτελεί το σχόλιο ενός σπουδαίου διανοούμενου στη νέα ζοφερή πραγματικότητα που μας κατακλύζει:
«Ο φόβος της επιδημίας ευνοεί την εκδήλωση πανικού και στο όνομα της ασφάλειας γίνονται αποδεκτά μέτρα τα οποία περιορίζουν δραματικά την ελευθερία δικαιολογώντας έτσι την κατάσταση εξαίρεσης.
Αν έτσι έχουν τα πράγματα, τότε γιατί τα μέσα ενημέρωσης και η κυβέρνηση κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να δημιουργηθεί κλίμα πανικού, προκαλώντας με αυτή τους τη στάση μια πραγματική κατάσταση εξαίρεσης, η οποία συνεπάγεται σημαντική μείωση των μετακινήσεων και αναστολή των καθημερινών δραστηριοτήτων διαβίωσης και απασχόλησης σε εκτεταμένες περιοχές της χώρας;
Δύο παράγοντες μπορεί να μας βοηθήσουν να ερμηνεύσουμε μια τόσο ακραία στάση.
Κατ’ αρχάς επιβεβαιώνεται για πολλοστή φορά η τάση να χρησιμοποιείται η κατάσταση εξαίρεσης ως κανονικό πρότυπο διακυβέρνησης. Η πράξη νομοθετικού περιεχομένου που επικυρώθηκε αμέσως από την κυβέρνηση «για λόγους δημόσιας υγείας και ασφάλειας» οδηγεί κυριολεκτικά σε μια επιβολή στρατιωτικού νόμου «στους δήμους και στις περιφέρειες της Ιταλίας όπου υπάρχει τουλάχιστον ένα επιβεβαιωμένο κρούσμα, η πηγή μετάδοσης του οποίου είτε είναι άγνωστη είτε δεν μπορεί να εξηγηθεί από την επαφή με κάποιο άτομο προερχόμενο από περιοχή που είναι ήδη χαρακτηρισμένη ως μολυσμένη από τον ιό».
Μια τόσο αόριστη και ασαφής διατύπωση θα επιτρέψει την ταχύτατη επέκταση της κατάστασης εξαίρεσης σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, αφού είναι σχεδόν αδύνατο να μην επιβεβαιωθούν κρούσματα και αλλού.
Ας δούμε τώρα ποιοι είναι οι σοβαροί περιορισμοί της ελευθερίας που προβλέπονται από το σχετικό διάταγμα:
■ Απαγόρευση απομάκρυνσης από τον δήμο ή από την περιοχή όλων των ατόμων που βρίσκονται ή διαμένουν στον δήμο ή στην περιοχή.
■ Απαγόρευση εισόδου στον δήμο ή στην περιοχή.
■ Αναβολή όλων των εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών, όλων των κοινωνικών γεγονότων και των συναθροίσεων σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χώρους, πολιτιστικού, αθλητικού, ψυχαγωγικού και θρησκευτικού χαρακτήρα, ακόμη και αυτών που επρόκειτο να διεξαχθούν σε κλειστούς χώρους με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
■ Αναστολή λειτουργίας όλων των μονάδων που σχετίζονται με όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από τους παιδικούς σταθμούς μέχρι τα πανεπιστήμια· εξαιρούνται οι εξ αποστάσεως εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
■ Αναστολή λειτουργίας όλων των μουσείων και των λοιπών πολιτιστικών ιδρυμάτων των οποίων η λειτουργία προβλέπεται από τον σχετικό νόμο.
■ Αναβολή όλων των εκπαιδευτικών εκδρομών και ταξιδιών, είτε στο εσωτερικό της χώρας είτε στο εξωτερικό.
■ Αναβολή όλων των διαγωνισμών και αναστολή της λειτουργίας όλων των δημόσιων υπηρεσιών, εκτός από αυτές που είναι απολύτως απαραίτητες για το δημόσιο συμφέρον.
■ Εφαρμογή του μέτρου της καραντίνας σε συνδυασμό με την επιβολή ενεργού επιτήρησης στα άτομα που έχουν έρθει σε στενή επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα της ασθένειας.
Η ακρότητα αυτών των μέτρων είναι εξόφθαλμη, αν αναλογιστεί κανείς ότι, σύμφωνα με το Εθνικό Συμβούλιο Ερευνών της Ιταλίας, πρόκειται για κάτι ανάλογο με τη γρίπη και για μια νόσο όχι και πολύ διαφορετική από αυτές που αντιμετωπίζουμε κάθε χρόνο. 
Θα έλεγε κανείς ότι αφού εξαντλήθηκε η τρομοκρατία ως δικαιολογία για την επιβολή έκτακτων μέτρων, η επινόηση μιας επιδημίας μπορεί να παρέχει την ιδανική δικαιολογία προκειμένου αυτά τα μέτρα να επεκταθούν πέρα από κάθε όριο.
Ο δεύτερος παράγοντας, που δεν είναι λιγότερο ανησυχητικός, είναι η κατάσταση φόβου που, τα τελευταία χρόνια, έχει εμφανώς κυριαρχήσει στη συνείδηση των ατόμων και η οποία μεταφράζεται σε μια πραγματική ανάγκη για καταστάσεις συλλογικού πανικού, για την επίτευξη των οποίων η επιδημία προσφέρει, για πολλοστή φορά, την ιδανική πρόφαση.
Ετσι, σε έναν διεστραμμένο φαύλο κύκλο, η περιστολή της ελευθερίας που έχει επιβληθεί από τις κυβερνήσεις γίνεται αποδεκτή στο όνομα της επιθυμίας για ασφάλεια, που έχει καλλιεργηθεί από τις ίδιες τις κυβερνήσεις και οι οποίες τώρα παρεμβαίνουν για να ικανοποιήσουν την ανάγκη που οι ίδιες δημιούργησαν».
Αυτά .....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Έκαστος εφ' ω ετάχθη»

  Εμείς πάλι ΔΕΝ οφείλουμε να είμαστε παρόντες Ούτε σε  «λερώματα», ούτε σε τυχόν «βρωμιές », πολύ δε περισσότερο σε ανιστόρητες διαδρομές.