Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Μπήκαν στην πόλη, οι οχτροί.......

Κρήτη: Πήγαν με τα ΜΑΤ να κατασχέσουν μαγαζί. Συγκρούσεις και επεισόδια. 

Παρουσία δυνάμεων των ΜΑΤ επιχειρήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου, να γίνει από εκπρόσωπο αμερικανικού fund, η κατάσχεση καταστήματος Ρεθυμνιώτη του οποίου το δάνειο έχει εξαγοραστεί, σύμφωνα  ZarpaNews.
Περισσότερα στο :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φωκίδα

  Μπαούλο σε παλιό σπίτι,  (Η εικόνα είναι προϊόν ΑΙ)  έκρυβε χειροβομβίδες και όπλα περασμένων δεκαετιών.