Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

Ζωή στο φεγγάρι.......

ESA (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος) : 100 άνθρωποι θα ζουν στο φεγγάρι το 2040

ΑΘΗΝΑ 25/09/2017



Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες του pafsilipon, κάποιοι Έλληνες πολιτικοί ζουν....... ήδη εκεί, ή τέλος πάντων δίνουν την εντύπωση πως ζουν σε άλλο πλανήτη με τις δηλώσεις που κάνουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣