Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Απερίγραπτες...........

Παυλόπουλος: Οι απαιτήσεις μας για τις κατοχικές αποζημιώσεις είναι απαράγραπτες. 

Περισσότερα στο :


Pafsilipon : Απαράγραπτες οι αποζημιώσεις, απερίγραπτες οι δηλώσεις, αφού προορίζονται για λαϊκή κατανάλωση και δεν πρόκειται να κάνετε τίποτα.... Είστε και αδιάντροποι, στο ΑΑΑ σας βλέπω, μόνο που δεν είναι διόλου τιμητικό !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣