Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Ζουν.... ανάμεσά μας !!!

ΙΤΕΑ....... 



Θέλω να σας θέσω παρακάτω κάποιους προβληματισμούς μου που πραγματικά θα ήθελα απαντήσεις από όποιον μπορεί να βοηθήσει.

Περπατώντας όλο τον πεζόδρομο της Ιτέας θα δει κανείς αρκετά μαγαζιά εστίασης....

Έμαθα πριν από κάποιες μέρες ότι ένα από αυτά τα μαγαζιά, ΕΚΛΕΒΕ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ από διπλανό κλειστό μαγαζί που ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο...

Ο ιδιοκτήτης πήγε αυτόφωρο και όλα καλά....

Μαθαίνω μετά από λίγες μέρες ότι ακόμη ένα μαγαζί ΕΚΛΕΒΕ ΡΕΥΜΑ !!! 

Πήγε ο εισαγγελέας και όλα καλά!!!

Μιλάμε για μαγαζιά που δεν πληρώνουν το προσωπικό τους,
για μαγαζιά που δεν πληρώνουν ενοίκιο στην παραλία....

Μιλάμε για κλέφτες!!!



Και διερωτώμαι....

Πως είναι δυνατόν να ανταγωνιστούν τα υπόλοιπα μαγαζιά που πληρώνουν τα πάντα και στην ώρα τους αυτά τα λαμόγια;;;

Πως είναι δυνατόν να μην τους τα κλείνουν τα ρημάδια;;;

Γιατί κανένας δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ;;;

Γιατί ο κόσμος συνεχίζει να στηρίζει τους απατεώνες;;;;

###

Από άρθρο αναγνώστη του http://karteria1.blogspot.com

1 σχόλιο:

Kira Roza είπε...

Η μαρτυρία μου Γεια σε όλους. Είμαι εδώ για να καταθέσω πώς πήρα το δάνειο μου από τον κ. Μπέντζαμιν αφού υπέβαλα αίτηση αρκετές φορές από διάφορους δανειστές δανείων που υποσχέθηκαν να βοηθήσουν, αλλά δεν μου έδωσαν ποτέ το δάνειο. Μέχρι που ένας φίλος μου με εισήγαγε στον κ. Benjamin Lee υποσχέθηκε να με βοηθήσει και πράγματι το έκανε όπως υποσχέθηκε χωρίς καμία καθυστέρηση. Ποτέ δεν πίστευα ότι υπάρχουν ακόμα αξιόπιστοι δανειστές δανείων μέχρι που συνάντησα τον κ. Benjamin Lee, ο οποίος πράγματι βοήθησε το δάνειο και άλλαξε την πεποίθησή μου. Δεν ξέρω αν χρειάζεστε με κανέναν τρόπο ένα γνήσιο και επείγον δάνειο, Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον κ. Benjamin μέσω του WhatsApp +1-989-394-3740 και το email του: 247officedept@gmail.com ευχαριστώ.

Καταρρέουν οι μύθοι των ΑΠΕ

  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΜΑΙΝΑΛΟΥ «Όταν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός ψήφιζαν το Μάαστριχτ για την απελευθέρωση των αγορών, μας έλεγαν...