Σάββατο 28 Μαΐου 2022

Όταν η αδιαφορία γίνεται.....

ΑΣΕΒΕΙΑ προς τους νεκρούς !!!




ΔΕΝ έχουν λέει κενούς τάφους κι όταν πεθαίνει κάποιος, "ξεφταλαγιάζει" πρωί πρωί ο δήμαρχος μια οικογένεια θανόντος από ετών να προβεί σε χρόνο "μηδέν" σε εκταφή !!! 


Γιατί σε λίγες ώρες έχουμε κηδεία !!!


"Μπράβο" δήμαρχε. Αυτή είναι η λύση. Μόνος σου το σκέφτηκες ή σε βοήθησαν και τα άλλα "αετόπουλα" ???


Ακριβώς επειδή το θέμα είναι λεπτό, ΔΕΝ τους είχαμε ενοχλήσει μέχρι τώρα. 


Πλην όμως παρουσιάζεται κατ' επανάληψη. Και το αυτί τους φαίνεται πως δεν "ιδρώνει".


😰😰😰😰😰


Κάναμε και μια βόλτα στο νεκροταφείο. Μια γυναίκα που ασχολείται εκεί εθελοντικά, μας ρώτησε αν είμαστε από την δημαρχία.


Στην αρνητική απάντηση, είπε:


"Α, είπα κι εγώ, γιατί ΔΕΝ έρχεται ΠΟΤΕ κανένας" !!!


Κόλαφος η φράση της για τα ξεφτέρια του δήμου.


Φαίνεται εξάλλου:


Βουλωμένες αποχετεύσεις στις βρύσες όπου πλένονται τα κόκαλα των νεκρών και τα λάδια, καντήλια κλπ κλπ με αποτέλεσμα τα νερά χύνονται στα σκαλιά της εισόδου και είσαι σχεδόν "υποχρεωμένος" να τα πατήσεις για να μπεις. Συν την δυσοσμία, κουνούπι, σκνίπα κλπ.






Σκουπιδότοπος δίπλα στο νέο οστεοφυλάκιο αλλά και γενικώς. 

Εικόνες εγκατάλειψης.












Αλλά ΔΕΝ είναι και κάτι πρωτοφανές, ούτε αποκλειστικότητα της Αράχοβας

βλ. ΕΔΩ


Είναι μια σκληρή πραγματικότητα:


ΔΕΝ σέβονται ΟΥΤΕ τα μνήματα !!!


Ας μην σχολιάσω άλλο καλύτερα.......


🤬🤬🤬🤬🤬

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τους πας light; Η κατάσταση είναι χειρότερη από ότι περιγράφεις!👺

Ανώνυμος είπε...

Δεντρα,κλαρια θελουν κοψιμο.τα φυλλα θελουν μαζεμα.οστεοφυλακιο λαβυρινθος.ασε για τα σκουπιδια,ολων των ειδων.χαλι μαυρο.συν αυτα που αναφερεις.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΧΑΡΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΒΑΡΕΙ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χαρίτο.
Πραγματικά αυτό που συμβαίνει είναι απερίγραπτο.
Στην Αντίκυρα γίνονται ακόμη χειρότερα πράγματα.
Εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου όπως και στην Αράχοβα τρέχουν την τελευταία στιγμή να κάνουν κάποια εκταφή γιατί δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι κατά τον Δήμαρχο και το τοπικό συμβούλιο.
Αποτέλεσμα αυτής της ανεύθυνης τακτικής ΕΓΙΝΑΝ εκταφές νεκρών που δεν είχε ολοκληρωθει η σήψη τους.Αντιλαμβανεσε την ψυχολογία των συγγενών φαντάζομαι.
Μπροστά σε αυτή την τραγική κατάσταση οι κάτοικοι τις Αντίκυρας όταν φεύγει από την ζωή κάποιος δικός τους άνθρωπος έχουν προχωρήσει στην ταφή του στο ίδιο μνήμα άλλου συγγενικού τους προσώπου.
Δηλαδή μιλάμε πλέον για διοροφα μνήματα.
Δίπλα στο Νεκροταφείο υπάρχει όμορο ακίνητο 20 στρεμμάτων ιδιοκτησίας τις Κοινοτητας. Κατ επανάληψη έχει προταθεί η επέκταση του Νεκροταφειου.
Τώρα τελευταία έβαλε ο Δήμαρχος κάποιον υπάλληλο να καθαρίσει ένα τμήμα για επέκταση.Ας ελπίσουμε ότι μέχρι τις εκλογές κάτι θα έχει γίνει.
Όσον αφορά τα οστά των νεκρών και την καθαριότητα του χώρου ....μια από τα ίδια.

Ανώνυμος είπε...

Σύσταση Κανονισμού Νεκροταφείων Δήμου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας

ενημερωθείτε πρώτα (κανονισμό ) και μετά σχολιάστε

επισκεφτείτε τον σύνδεσμο https://www.daa.gov.gr/newsite/eniaios-dimos-daa/79-2012--/1274-79-.html

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

Καταρτίζει τον Κανονισμό Λειτουργίας Νεκροταφείων του Δήμου ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΩΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ ως εξής:

Κατεβάστε τον κανονισμό από εδώ pdf

Ανώνυμος είπε...


έχει πλερώσει κανένας;;;;;


Τέλος ανακομιδής

Η Δημοτική Ενότητα Διστόμου, η Δημοτική Ενότητα Αντίκυρας και η Τοπική Ενότητα Στερίου για κάθε μέρα μη ανακομιδής των οστών πέρα της επταετίας αδικαιολόγητα, προτείνει πρόστιμο 200,00 €/εξάμηνο.

Η Δημοτική Ενότητα Αράχωβας για την μη ανακομιδή των οστών πέρα της πενταετίας αδικαιολόγητα, προτείνει πρόστιμο 60,00 €/χρόνο.

Ανώνυμος είπε...

Ενώ τα δημοτικά τέλη μέσω της ΔΕΗ που πληρώνουμε υποχρεωτικά μας παρέχεται δρόμους,και ηλεκτρισμό.

Αι χάσου ρε.

Ανώνυμος είπε...

28 Μαΐου, 2022 14:20

έχεις δηλώσει τα σωστά τετραγωνικά; πότε τα διόρθωσες; τα διόρθωσες;

Πάρε ένα καθρέφτη… κοιτάξου καλά… και θα τον βρεις… φτύστον κιόλας!!!!

Ανώνυμος είπε...

28 Μαΐου, 2022 14:20

Η κριτική ματιά σου με τρελαίνει (στην παραδοσιακή συνήθεια των Ελλήνων να ρίχνουν το φταίξιμο στους άλλους) ,

Ενώ με το γνωστό καυστικό του χιούμορ ο γνωστός σκιτσογράφος Αρκάς σχολιάζει τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα :

«Πρέπει να προσέχεις να μην σε περάσουν για άλλον, γιατί εδώ οι άλλοι ΦΤΑΙΝΕ για όλα».

Nick Charitos είπε...

14:01

Ο κανονισμός μάλλον είναι μια πρόχειρη αντιγραφή από άλλους δήμους. Η αντιγραφή δεν έχει κάτι κακό, όλοι πάνω κάτω τα ίδια λένε. Το "πρόχειρη" είναι το πρόβλημα.

Για παράδειγμα ενώ προβλέπεται πρόστιμο στους συγγενείς αν δεν γίνει η εκταφή, ΔΕΝ προβλέπει τίποτα σε περίπτωση που εξακολουθούν και δεν το κάνουν. Συνεχίζεται εσαεί αυτό ??? Πες ο δήμος συνεχίζει και εισπράττει πρόστιμα (που ούτε αυτό γίνεται αλλά λέμε).

Που θα βρεθεί χώρος αν το κάνουν όλοι ???

Για παράδειγμα σε άλλο δήμο της χώρας και στον σχετικό κανονισμό προβλέπονται τα εξής:


# " 5. Εάν, εντός 3 μηνών από την λήξη της πενταετίας, οι συγγενείς του
ενταφιασθέντος, δεν φροντίσουν για την ανακομιδή, η υπηρεσία του νεκροταφείου ενεργεί αυτεπάγγελτα την ανακομιδή και τοποθετεί τα οστά στο
χωνευτήριο.

6. Τάφοι, για την τύχη των οποίων ουδείς έχει ενδιαφερθεί, εντός μίας δεκαετίας
από την ταφή, και δεν έχει καταβληθεί κανένα δικαίωμα, διατίθενται ελεύθερα μετά
την ανακομιδή των οστών του θανόντος και την μεταφορά τους στο χωνευτήρι.

7. Η ταφή των νεκρών, η ανακομιδή και μετακομιδή των οστών, γίνεται σύμφωνα
με την κείμενη νομοθεσία περί δημόσιας υγείας. # "


ΑΥΤΑΠΑΓΓΕΛΤΑ δίνεται λύση στο πρόβλημα. Θέλουμε και λίγο πιο ανθρώπινα. Στέλνεις επιστολή ότι:

"έχει παρέλθει η σχετική προθεσμία και σας παρακαλούμε να προβείτε στις δέουσες ενέργειες, διαφορετικά είμεθα υποχρεωμένοι κλπ κλπ"

Πάντως βρίσκεις λύση. Αλλιώς παραιτείσαι.

Άμα δεν μπορείς, πες: ΔΕ μπορώ ρε παιδιά !!!

Δεν είναι κακό ......

😜😜😜😜😜😜😜😜

Nick Charitos είπε...

Τα όρια (πενταετία, επταετία, δεκαετία) είναι σχετικά - ο κάθε δήμος μπορεί να τα τροποποιεί ελαφρώς - ήδη πχ στον δικό μας δήμο είναι πενταετία για Αράχοβα και επταετία για Δίστομο -

Το ενδιαφέρον στο τμήμα του κανονισμού που έβαλα, ΔΕΝ είναι τα χρόνια αλλά η προσπάθεια να ΜΗΝ δημιουργηθεί πρόβλημα.

Ανώνυμος είπε...

Ας εισπράξουν πρώτα τα πρόστιμα από τις καφετέριες και το απλήρωτο νερό και μετά ας ασχοληθούν και με τα έξοδα κοιμητητηρίου.
Είναι ιερό πράγμα η ταφή και η ανοικομιδη των λειψάνων ενός κεκοιμημένου από την εποχή της αρχαιότητας.
Αλλά όταν έχεις σαν Δημοτική αρχή άθεους, άσχετους και παρτακηδες, ούτε ως νεκρός δεν βρίσκεις την ησυχία σου σε αυτό το έκτρωμα που ονομάζεται ΔΑΑΣ.

14:01 είπε...

Nick Charitos

Έξω απ' το χορό, πολλά τραγούδια λέμε……

α) ρώτησε πρώην δημάρχους, πρώην δημοτικούς συμβούλους, πρώην προέδρους και θα διαπιστώσεις ότι αυτό το ευαίσθητο -ανθρώπινο θέμα έτσι το έχουν αντιμετωπίσει.

β) εύκολα μπορείς να μάθεις και για τα τέσσερα χωριά του δήμου πόσοι κάτοικοι ΚΡΑΤΟΥΝ με το "έτσι θέλω " ΆΔΕΙΑ μνήματα στα νεκροταφεία (έχει γίνει η ανακομιδή του νεκρού) επειδή έχουν φτιάξει ακριβά μνήματα και περιμένουν πότε θα πεθάνει ο άλλος γονέας τους για να τον ενταφιάσουν στο ίδιο μνήμα.

και δυστυχώς γ) η τεχνική υπηρεσία του δήμου μας δεν ειναι ικανή ή δεν θέλει να κάνει τις μελέτη και να πάρει τις άδειες που χρειάζονται για την επέκταση των νεκροταφείων. ( πάλι 24.500 € Νικόλα όπως ορθά σχολιάζεις)

ΥΓ.(ρώτησε να μάθεις εάν έχουν κάνει ΜΙΑ απλή μελέτη επί θητείας Πατσαντάρα, Γεωργακού και Σταθά ;)

Ανώνυμος είπε...

Ο φίλος του ο μπουχεσας τα έχει πληρώσει?

Ανώνυμος είπε...

«Ανακομιδή νεκρού» ονομάζεται η μεταφορά γενικά από τον τάφο των οστών του νεκρού, ύστερα από την πλήρη αποσύνθεση του σώματος, για να φυλαχθούν ή να τοποθετηθούν σε άλλο μέρος (άρθρο 1 παρ. 10 ΚΥΑ Α5/1210/1978).

Τα οστά φυλάσσονται στο οστεοφυλάκιο, στο χώρο δηλαδή του κοιμητηρίου, που είναι στεγασμένος ή κλειστός και περιλαμβάνει κατάλληλες υποδοχές για τη φύλαξη των οστών των ανακομιζόμενων νεκρών (άρθρα 1 παρ. 11 και 11 ΚΥΑ Α5/1210/1978).

Εάν δεν πρόκειται να φυλαχθούν, τα οστά μετά την ανακομιδή τοποθετούνται στο χωνευτήριο. «Χωνευτήριο» ονομάζεται ο χώρος στο έδαφος του κοιμητηρίου, που χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση των οστών ανακομιζόμενων νεκρών (άρθρο 1 παρ. 12 ΚΥΑ Α5/1210/1978).


Υπουργική Απόφαση Α5/1210/1978 - ΦΕΚ Β-424/10-5-1978

Περί όρων για ίδρυση κοιμητηρίων

https://www.e-nomothesia.gr/kat-koimeteria-nekrotafeia/ya-a5-1210-1978.html

Ανώνυμος είπε...

Να βγάλουμε το νεκροταφείο να βάλουμε το θέμα με το νερό που κόβετε κάθε μέρα παρά μέρα να βάλουμε την καθαριότητα να βάλουμε τορα με το παζάρι της χημικές τουαλέτες που δεν έχει να κάνει ο κόσμος την ανάγκη του να βάλουμε τα χόρτα στα πεζοδρόμια

Nick Charitos είπε...

17:48

Ακριβώς - Γι'αυτό στην κυρίως ανάρτηση ΔΕΝ πρότεινα ΤΙΠΟΤΑ - να "κόψουν" το λαιμό τους να βρουν λύση.

ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος κάποιος δημότης να το κάνει αντί γι'αυτούς.

Όσο για το χορό κι αυτούς που είναι μέσα, ε ΔΕΝ τους λες κι ... αϊδόνια !!!!!!

Κάθε άλλο μάλιστα......

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

17:48 είπε...

Nick Charitos

συμφωνώ με τα αηδόνια !!!!!!

διαφωνώ εν μέρει στο αντί γι'αυτούς, γιατί υπάρχουν υπάλληλοι με εμπειρία (10,20,30} χρόνων και αυτά τα θέματα έπρεπε να ειναι λυμένα και δρομολογημένα .... ΚΑΙ να μην τα περιμένουμε από τους αιρετούς, ΠΟΥ έχουν πλήρη άγνοια από δημοσία διοίκηση.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ και εγώ ότι φταίει η τεχνική υπηρεσία. Δεν κάνει τίποτα. Απολύτως

Ανώνυμος είπε...

η τεχνική είναι στο δίστομο και δεν τους νοιάζει για τα άλλα χωριά. παίρνουν τον μισθό τους και αφήνουν τους συμβούλους να φαίνονται ανεπαρκείς

Ανώνυμος είπε...

Ρε αμολατε τς βρε

Ανώνυμος είπε...

Όταν κι σύμβουλοι και ο Δήμαρχος κάνουν ότι τα ξέρουν όλα δεν φταίει η τεχνική.

Η τεχνική και όλοι οι υπάλληλοι υπακούουν στους αιρετούς που διατάζουν ,κι αυτοί εκτελούν.

Έτσι δουλεύει το δημόσιο για αυτό πάει κατά διαόλου.

Μόλις γίνουν εκλογές με το που βγαίνουν οι καινούργιοι πάνε να φτιάξουν τα πάντα γιατί οι προηγούμενοι δεν ήξεραν και ήταν άσχετοι.

Δυστυχώς εκεί πονάει το κράτος στο ότι δεν υπάρχει συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

Φταίει η τεχνική υπηρεσία και εσείς προσπαθείτε να τους βγάλετε λάδι

17:48 είπε...

*29 Μαΐου, 2022 10:52

δυστυχώς και τα άλλα τμήματα δεν λειτουργούν ( Διοικητικό , οικονομικό), μόνο όταν ειναι να πληρωθεί η μισθοδοσία τος και οι υπερωρίες τους λειτουργούν άψογα.

*29 Μαΐου, 2022 00:14

υποτίθεται ότι υπακούν στους αιρετούς... ΑΛΛΑ κάνουν αυτό που θέλουν, αυτό που τους βολεύει και από εκεί που θα πάρουν .....

Ανώνυμος είπε...

29-5-2022 19:44
Αφήνεις και υπονοούμενα για χρηματισμό; Πες μας κάνα δυό να έχουμε το νού μας.

Ανώνυμος είπε...

ρε πανίβλακες όταν σε ένα κράτος κάτι δεν πάει καλά αλλάζουν την κυβέρνηση όχι το λαό. πανίβλακες

Καταρρέουν οι μύθοι των ΑΠΕ

  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΜΑΙΝΑΛΟΥ «Όταν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός ψήφιζαν το Μάαστριχτ για την απελευθέρωση των αγορών, μας έλεγαν...