Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Brexit........


Έφυγε και η Αγγλία και μας άφησε επίσημη γλώσσα της ΕΕ την.... αγγλική !!!!!!! 

Μετά είναι η Ελλάδα ανοργάνωτη εεεεε ??? 

Άιντε να δούμε πως θα βγάλετε άκρη τώρα.... 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣