Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Οικουμενική Διακύρηξη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

10 Δεκεμβρίου 1948

Η ανθρωπότητα μετά το αίσχος των δύο παγκόσμιων πολέμων, προέβη μέσω του ΟΗΕ στην Οικουμενική Διακύρηξη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για να μην υπάρξει επανάληψη. Θεωρητικά είναι ακόμη σε ισχύ και δυστυχώς είναι ακριβώς έτσι : ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ.......

http://www.ohchr.org/EN/UDHR/Pages/Language.aspx?LangID=grk



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣