Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Στο στόχαστρο των εργοδοτών, οι έγκυες.....

Το μεγαλύτερο και πιο άγριο θηρίο στην γη, είναι ο άνθρωπος. Εξολοθρεύει και απειλεί κάθε είδος στον πλανήτη, συμπεριλαμβανομένου του... εαυτού του !!!

http://www.topontiki.gr/article/223575/sto-stohastro-ton-ergodoton-oi-egkyes-gynaikes




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φωκίδα

  Μπαούλο σε παλιό σπίτι,  (Η εικόνα είναι προϊόν ΑΙ)  έκρυβε χειροβομβίδες και όπλα περασμένων δεκαετιών.