Τρίτη 17 Αυγούστου 2021

Επιτέλους τέλος !!!

 Ο covid19 ... εγκατέλειψε την Αράχοβα !!!


😂😂😂




Από φωτογραφίες της προχθεσινής βραδυνής εκδήλωσης, συνιστάται το συμπέρασμα πως είμαστε ... covidfree area !!!


😜😜😜







Να μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ΕΠΙΣΗΜΗ εκδήλωση του δήμου (αν και με ... άφαντο τον δήμαρχο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα 😂😂😂) και εν γένει των επίσημων φορέων.


Όχι καμμιά παρέα που μαζεύτηκαν τυχαία.


Άρα αποστάσεις στα τραπέζια και τα υπόλοιπα απ'τα περίφημα υγειονομικά πρωτόκολλα ... άντε γεια !!!


Θα μου πεις τι λες ??? Πως δεν έκαναν καλά ???


Όχι βέβαια. Έως άριστα έπραξαν. Ήμουν εκτός Αράχοβας, αλλιώς θα ήμουν κι εγώ εκεί.


Ότι δεν υπάρχει ο ... γιόκας 19 ???


Ούτε αυτό είναι δουλειά μου να το πω.


Προβληματισμοί με αυτά που συμβαίνουν και αυτά που λέγονται, μπορούμε να θέσουμε.


Και βέβαια τον τελευταίο λόγο έχουν οι δημότες ....


🙋🙋🙋

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Μετά το θαύμα στην Μύκονο, δεύτερο θαύμα στην Μύκονο του χειμώνα.

Καταρρέουν οι μύθοι των ΑΠΕ

  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΜΑΙΝΑΛΟΥ «Όταν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός ψήφιζαν το Μάαστριχτ για την απελευθέρωση των αγορών, μας έλεγαν...