Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Περί ευθυνών ο λόγος......

Ευθύνες της κυβέρνησης για τα Κύθηρα βλέπει η ΝΔ !!! 




Pafsilipon : no Comment....... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣