Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Αναμνηστικό ανοιχτήρι......

.... για την επέτειο 100 χρόνων από την Οκτωβριανή επανάσταση !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣