Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

Ανέκδοτο:

 Ηλικιωμένος κάτοικος του ΔΔΑΑΣ



 

Πραγματοποιεί εργασίες καθαρισμού σε παλιό, εγκαταλελειμμένο σπίτι.


Βρίσκει κάτι μου μοιάζει με λυχνάρι και το τρίβει, να δει τι είναι.


Ξαφνικά από το λυχνάρι, εξέρχεται ένα τζίνι και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:


- Ω αφέντη, με ελευθέρωσες μετά από χιλιάδες χρόνια. Πες μου μια επιθυμία σου, να την πραγματοποιήσω.


- Να μωρέ, θα ήθελα να φέρεις πίσω την μανούλα μου, που έχει πεθάνει και τόσο έχω επιθυμήσει.


- Ω αφέντη, δεν είναι σωστό αυτό. Είναι πολύ δύσκολο να επέμβω στον κόσμο των νεκρών. Ζήτα μου κάτι άλλο καλύτερα.


- Να, θα ήθελα να υπάρξει επιτέλους αντιπολίτευση στον ΔΔΑΑΣ.


- Πως είπες ότι λένε την ... μανούλα σου ???


🤔🤔🤔🤔🤔


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΑ: Ω8ΜΤΩ9Σ-ΑΚ8 - ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΡΑΧΟΒΑΣ

4 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΡΓΟ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Ανώνυμος είπε...


Για κλάματα

Ούτε διπόρος, ούτε ωδιπόρος

Το σωστό είναι ασθενής και οδοιπόρος !!!  Ο  τίτλος ακούγεται κάπως σαν σύνθημα σε διαδήλωση, όμως το σημερινό άρθρο έχει, κατά κάποιο τρόπο...