Σάββατο 15 Απριλίου 2023

Ασυνήθιστα υψηλή κατανάλωση

Κατέγραψαν οι μετρητές της ΔΕΗ,




 χθες βράδυ στην Αράχωβα  !!!


🤣🤣🤣


Απ'τους πολλούς προβολείς που είχε βάλει ο δήμος, κατά την περιφορά των Επιταφίων.


Ρε είστε καθόλου ρε ???


🤔🤔🤔


Σε ένα κατηφορικό και επικίνδυνο σημείο, που έχει γίνει τρις χειρότερο από τους τόνους αλάτι που έριχναν το χειμώνα λες κι είμαστε Αλάσκα:






Οι υπάρχοντες προβολείς, έμειναν ερμητικά κλειστοί !!!



Πιο πέρα βέβαια που ήταν ίσωμα, υπήρχε φως.


Σου λέει όποιος έπεσε, έπεσε τώρα, ας ανάψουμε από εδώ και πέρα !!!




Κάτοικοι αναφέρουν πως πρώην αντιδήμαρχος που ρωτήθηκε για το θέμα, είπε πως ξέχασαν τα κλειδιά από το ηλεκτρολογικό ερμάριο στο Δίστομο !!!


😮😮😮


Δεν το άκουσα, δεν μπορώ να το βεβαιώσω αλλά το θεωρώ πολύ πιθανό.


Όταν σας έγραφα άχρηστοι κι επικίνδυνοι, ΔΕΝ φανταζόμουν ότι δεν είστε ικανοί να ανοίξετε ένα ερμάριο, να σηκώσετε έναν διακόπτη.


Είμαι κι αδικαιολόγητος όμως, αφού έπρεπε να το περίμενω:


βλ. ΕΔΩ


Τα είχαμε δει τα σκοτάδια νωρίτερα...


Καλή Ανάσταση με υγεία και 

καλή λευτεριά !!!


🙏🙏🙏🙏🙏

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εχετε ξεφυγει τελειως
ημαρτον πια

Ανώνυμος είπε...

Νίκο το άρθρο του ψηλού λέω να το σχολιάσουμε από Τρίτη. Είναι άγιες τούτες οι μέρες. Από Τρίτη πρωί γιατί είμαι τεμπέλης αριστερός.

Nick Charitos είπε...

14:43 Έχεις λάθος. Δεν έχουμε ξεφύγει ακόμη. ΤΩΡΑ θα ξεφύγουμε. Στην τελική ευθεία !!! 😁😁😁


14:49 Είδες, μόλις μου είπες κατέβηκε αμέσως το logo για το άρθρο του ψηλού. 😜

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ. Από Τρίτη τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Νικόλα Καλή Ανάσταση! Επειδή κι εγώ είμαι ''τεμπέλης'' χωρίς να είμαι ''αριστερός''. Επειδή είμαι ένας τίμιος νοικοκυράκος χωρίς όμως να κλέβω και χωρίς να παίρνω μέρος σε συμμορίες. Επειδή ούτε καταγωγή από αρπακτικά έχω, ούτε λαμόγιο υπήρξα σαν αυτόν που υπογράφει το άρθρο, θα κουβεντιάσουμε το άρθρο και τις βρωμιές αυτουνού του ...... μεγαλονοικοκύρη από Βδομάδα.

Ούτε διπόρος, ούτε ωδιπόρος

Το σωστό είναι ασθενής και οδοιπόρος !!!  Ο  τίτλος ακούγεται κάπως σαν σύνθημα σε διαδήλωση, όμως το σημερινό άρθρο έχει, κατά κάποιο τρόπο...