Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2021

Από ανάρτηση στο fb

 Συγγενών εκλιπόντος από (???) εμβολιασμό 





Ένα φαίνεται να είναι βέβαιο:


«Βαδίζουμε σε αχαρτογράφητα νερά».



«Το θέατρο του παραλόγου»


Ούτε δέκα,ούτε είκοσι,ούτε τριάντα … 130 ολόκληρες μερες, τόσες χρειάστηκαν για να πάρω στα χέρια μου το πολυπόθητο χαρτί, το οποίο αποδεικνύει ότι ο πατέρας μου έκανε το εμβόλιο της Janssen (θυγατρική της Johnson &Johnson) με την έγκριση του αγροτικού γιατρού Υδρας κυρίου Παναγιώτη Τσοκα.


Οφείλω να ομολογήσω ότι τις πρώτες φορές που επισκέφθηκα το αγροτικό ιατρείο για να ζητήσω το «αυτονόητο» είχα ξεχάσει τους ευγενικούς μου τρόπους και ήμουν λίγο επιθετική απέναντι τους. Όχι άδικα όμως … ο κύριος Τσοκας στις 19/07/21 στις 11:00 εμβολίασε τον πατέρα μου αφού εκρινε πως ήταν απαραίτητος ο εμβολιασμός του.






Στις 20/07/21 στις 21:30 κατοπιν υπερανθρωπων προσπαθειών από τον γιατρό και το προσωπικο του(τους οποιους ευχαριστώ για ακόμα μια φορά)ο πατέρας μου εξέπνευσε στο Κουλουρειο Νοσοκομείο Υδρας.


Ο κύριος Τσοκας παρευρέθηκε στο νοσοκομείο λίγο καθυστερημένα και παρότρυνε να γίνει ιατροδικαστική εξέταση καθώς ισχυρίστηκε πως «ο άνθρωπος χθες ήταν υγιεστατος»!


Την Τρίτη ημέρα μετά τον θάνατο του δέχτηκα τηλεφώνημα από την κυρία Δήμητρα Κοψινη (τη δεύτερη αγροτική γιατρό) η οποία ήθελε να μάθει το ύψος και το βάρος του πατερα μου καθώς όφειλε να απαντήσει σε σχετική ερώτηση της Johnson & Johnson.


Από εκείνη τη στιγμή τα πράγματα πήραν άλλη τροπή και ο πατέρας μου «εμφάνισε» πολλά σοβαρά θέματα υγείας και «υποκείμενα νοσήματα» κατά το προσωπικό του αγροτικού ιατρείου.


Η απάντηση τους για τον θάνατο του ήταν πως έφυγε από φυσικά αιτία και σε καμία περίπτωση δεν συνέβαλε το εμβόλιο στον θάνατο του.


Μετά από αρκετές επισκέψεις μου στο αγροτικό ιατρείο μου ανακοίνωσαν πως υπάρχει ιατρικό απόρρητο και πως μόνο με εισαγγελική παραγγελία θα μπορούσα να πάρω στα χέρια μου τον ιατρικό φάκελο του θανόντα πατέρα μου. Όταν τους είπα ότι ο εισαγγελέας δε μπορεί να εκδόσει εισαγγελική παραγγελία αν δεν υπάρχει αρνητική απάντηση στο αίτημα μου,με παρότρυναν να πάρω έγκριση από την  2η ΔΥΠΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ στην οποία εστάλη εκ νέου η αίτηση και η απάντηση ήταν πως χρειαζόταν πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης που να ταυτοποιεί τη συγγένεια μου με τον πατέρα μου. Έφτασα στο σημείο να τηλεφωνώ καθημερινά για να δω αν τελικά πιστοποιήθηκαν τα στοιχεία μου και αν Ενέκριναν το αίτημα μου.


Για να μη μακρηγορώ χθες κατοπιν έντονου διαπληκτισμού με τον διευθυντή των δυο αγροτικών γιατρών,ο οποίος ηγείται στο κέντρο υγείας του Γάλατα, μου υποσχέθηκαν πως θα παραλάβω εντος της επόμενης ημέρας(της σημερινής δηλαδή) τον φάκελο με το πιστοποιητικό εμβολιασμού και κάποιες συμπληρωματικές σελίδες με τις σχετικες απαντήσεις στο αιτημα μου, όπως και έγινε.


Εικάζω πως ο κυριος Τσοκας υπογράμμισε την πρώτη σειρά με το «χρόνιο καρδιακό» μετά τον θάνατο του πατέρα μου, καθώς ούτε ο εκλιπών, αλλά ούτε και εμείς γνωρίζαμε πως υπήρχε τέτοιο θέμα με την υγεία του.Ευχομαι να έχει στοιχεία που να πιστοποιούν την πράξη αυτή, γιατί σήμερα διέκρινα μια έντονη ανησυχία από το προσωπικό και τους υπεύθυνους του αγροτικού ιατρείου.


Μήπως τελικά υπήρχε κάποια σκοπιμότητα σε όλη αυτή την καθυστέρηση; Μήπως φοβούνται για κάτι;;;


Η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το διάστημα έπελεξα να μείνω σιωπηλή και να μην εκφράζω ούτε τη γνώμη μου.


Δε θα παροτρύνω,ούτε θα αποτρέψω κάποιον για να κάνει το εμβόλιο.


Είναι καθαρά προσωπικό θέμα.


Θα σας μεταφέρω μόνο αυτό που άκουσα αρκετές φορές από Ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτό το σάπιο σύστημα και οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και να μένουν αλώβητοι σε όλη αυτή την τρομολαγνεία…


«Βαδίζουμε σε αχαρτογράφητα νερά».


Ο μεγαλύτερος εχθρός αυτού του ιού δεν είναι ούτε οι αντιεμβολιαστες, ούτε οι εμβολιασμένοι…είναι η άγνοια.


Αυτό έλεγα από την πρώτη στιγμή, πολύ πριν το θάνατο του πατέρα μου.


Ως φιλελεύθερος άνθρωπος δε του επέβαλα ποτέ τη γνώμη μου, καθώς πίστευε πως «δεν είναι δυνατόν να θέλουν να σκοτώσουν άδικα τον κοσμάκη».


Είμαι πεπεισμένη πλέον πως σκοπός τους είναι να αφανίσουν όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο,είτε με τον ένα τρόπο,είτε με τον άλλο.


Το μεγαλύτερο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας…

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αντε να γινει υποχρεωτικο για ολους το εμβολιο
μπας και γλυτωσουμε απο την δυστυχια που μας βρηκε
αφηστε τα ηρωικα τσιτατα για αλλες καταστασεις

Nick Charitos είπε...

15:20


Γιόζεφ (Μένγκελε) εσύ είσαι ??? 🤔🤔🤔

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Κάτι διαβάζω για πλήρη εμβολιασμένο που νοσηλεύεται διασωληνομένος στο νοσοκομείο Λιβαδειάς. Και όχι μόνο δυστυχώς.

ΔΕΝ το λες "γλίτωμα" αλλά συνέχισε να βλέπεις ΣΚΑΙ και μην ανησυχείς για τίποτα .....

😜😜😜😜😜😜😜

Ανώνυμος είπε...

1520
Μετά ή πριν από κάθε τρύπημα σας ταΐζουν σανό?🤣🤣🤣

Καλά λες,θα γλυτώσουμε από την δυστυχία αλλά ΟΧΙ αυτή που μας βρήκε ,άλλα απο αυτή που υποστηρίζεις εσύ.😔😔😔

Σας είπαν τώρα ότι κάθε 3 μήνες θα πρεπει να δίνεται την παρουσία σας στο κέντρο ΟΚΑΝΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗΣ!!😁😁😁

Βρε ιντερνετικε ΑΝ-ΩΝΥΜΕ ΧΡΗΣΤΗ-ΜΑΣΚΑΡΑ, συνεχίζω να υποστηρίζω ότι τις πρωσοπιδες τις φοράνε μόνο τις απόκριες!

Ανώνυμος είπε...

Όχι μόνο σανό,τρώμε και κολιβα.

Εσύ τι ζόρι τραβάς?

Δεν θες να το κάνεις μην το κάνεις
να σέβεσαι αυτούς που έχουν άλλη άποψη από την δική σου.

Αράχωβα

  Οι προτάσεις του diakopes.gr  για δραστηριότητες, διαμονή και φαγητό έξω από τα συνηθισμένα