Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

Η παγίδα του επόμενου .... "Σταθά"

 Κι ο δήμος μας




Απογοητευμένοι πολλοί συνδημότες μας, από το συνονθύλευμα που αποτελεί την παρούσα δημοτική αρχή, αναζητούν ήδη τον επόμενο δήμαρχο.


Πολλοί απλώς ... χαριτολογώντας, άλλοι αναφέροντας συγκεκριμένα ονόματα !!!


😂😂😂


Όπως και να έχει, αν υπάρξει απάντηση στο ερώτημα "ποιος", το παιχνίδι χάθηκε εκ νέου !!!


Χάσαμε και χάσαμε με "γκολ" απ'τα ... αποδυτήρια !!!


Το θέμα είναι να υπάρξει απάντηση στο ερώτημα "ποιοί" !!!


Οι εποχές των "σωτήρων" παρήλθαν ανεπιστρεπτί κι έτσι αλλιώς κάθε άλλο παρά "σωτήρες" αποδείχθηκαν.


Αν υποθέσουμε ότι μπορεί να αλλάξει κάτι, κάποτε, αυτό θα γίνει ΜΟΝΟ αν βρεθούν 10 - 12 άτομα με ΓΝΩΣΗ, ΓΝΩΜΗ, ΑΠΟΨΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ κτλ κτλ


Και οι οποίοι θα στελεχώσουν μια πλειοψηφία που θα έχει πραγματικά αυτό τον αριθμό ατόμων και όχι έναν με πρόβλημα ναρκισσισμού και μερικούς "yes men".


ΔΕΝ "δουλεύει" αυτό το σύστημα !!!


Οι αποφάσεις πρέπει να είναι συλλογικές.


Δεν ξέρω αν υπάρχει το νομικό πλαίσιο για αλλαγή δημάρχου μέσα στην θητεία, όπως αλλάζουν οι αντιδήμαρχοι, αλλά κι αυτό θα ήταν ευχής έργον.


Όποτε δεν θα ήταν κάποιος επικεφαλής που θα ήθελε απλώς να εκλεγεί δήμαρχος για να ικανοποιήσει το ΕΓΩ του.


Η πλήρης εναλλαγή στα αξιώματα, θα εξασφάλιζε την συλλογική δουλειά και ικανοποίηση πως "εμείς" (οι όποιοι εμείς θα είναι αυτοί) καταφέραμε και κάναμε κάτι για τον δήμο και όχι "εγώ" κι ο κάθε ΕΓΩ.


Θα μου πεις εδώ δεν βρίσκεται ένας να ασχοληθεί, να βρούμε δέκα ???


🤔🤔🤔


Οπότε μάλλον είναι καιρός να ... ξυπνήσω, γιατί θέλω να πάω να δω και το "Ακρόπολις" !!!


8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τοποθέτηση του δημαρχακου στην εκδήλωση των ΑΝΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ στην Αράχωβα.
Όταν ρωτήθηκε για την νομιμότητα του μπαλκονιού στο Αγνάντιο έδωσε την απάντηση:
ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΟΒΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΗ;

Ανώνυμος είπε...

Με την λογική αυτή,όσες παρανομίες έχεις κάνει μέχρι στιγμής ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Πώς και δεν μας είπε ο δημαρχος:
ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΟΒΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ "ΕΓΩ"(ΣΤΑΘΑΣ)??

Ανώνυμος είπε...

Τσακωθηκε λέει με τον Μυτιληναίο και δεν τον δέχεται για συζητήσεις.

Τον έκανα λέει πέρα και συζητάω μόνο με την PROTERGIA.

Ρε Νικόλα λες να μας τρελάνει;

Δύσκολα θα την βγάλουμε καθαρη.

Το κακό είναι ότι τις μ@λ@κίες που λέει τις πιστεύει κι ο ιδιος.

Ανώνυμος είπε...

Για τα γήπεδα τένις,για το γήπεδο ποδοσφαίρου,είπε τίποτα?

Ανώνυμος είπε...

11 Σεπτεμβρίου, 2021 11:38

o ακροδεξιό φασίστας δημαρχούλης έχει τσακωθεί με την νομιμότητα εδώ και χρόνια

Ανώνυμος είπε...

Για τον φωτισμό στην παιδική χαρά στον κουκουρα είπε κάτι?

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ να παρκάρω και Εγώ παράνομα ατα καφενεία?
Μπορώ και Εγώ να κυκλοφορώ χωρίς πινακίδες?
Μπορώ κι εγώ να βρίζω τους πολίτες και να τους απειλω?

Όλες τις παραπανω παρανομίες που έχει διαπράξει αυτό τι τέρας της αμορφωσιάς,θα πρέπει να τις εκτελέσει ο καθένας?

Δεν ξέρει τι λέει ο δημαρχος.
Λουστητε τον κυρίες κύριοι αραχοβιτες

Αράχωβα

  Οι προτάσεις του diakopes.gr  για δραστηριότητες, διαμονή και φαγητό έξω από τα συνηθισμένα