Κυριακή 31 Μαΐου 2026

Ποιος αποφασίζει στον ΔΔΑΑΣ.....

  Ποιος θα κατέβει υποψήφιος ???



Δυστυχώς στον ΔΔΑΑΣ, οι δεινόσαυροι ΔΕΝ εξαφανίστηκαν !!! 


Αντιδράσεις συνεχίζει να προκαλεί η υποψηφιότητα Ιγγλέζου το... 2023 !!! 





Με εμετικά σχόλια, μερικά των οποίων έχουν ανέβει και τα υπόλοιπα ΔΕΝ μπορούσαν να ανέβουν.

Πιθανότατα υποβόσκει κάποιο Ψυχιατρικής φύσεως πρόβλημα αυτών που τα γράφουν, γράψιμο υπό την επήρεια ουσιών ή ακόμη και συνδυασμός.

Αλλά δεν είμαστε ειδικοί σε αυτά τα θέματα. Ας αναζητήσουν βοήθεια μόνοι τους. 

Το θέμα που αφορά τον δήμο, είναι το εξής:

Ποιος ελέγχει τις υποψηφιότητες ???


Γιατί τόση αντίδραση για την υποψηφιότητα Ιγγλέζου.

Γιατί τόση αντίδραση για το ενδεχόμενο να υπάρξει νέα υποψηφιότητα της ιδίας για το 2028 ???

Μόλις αφήνω υπονοούμενα για άλλον υποψήφιο, νέα εμετικά σχόλια. Ούτε ένας τρίτος τους αρέσει. 

Κι αν το πάμε και πιο πίσω γιατί ναυάγησε η υποψηφιότητα του πρώην αξιωματικού της αστυνομίας ???

Αυτή της γιατρού το 2019 ???

Απέσυραν οι ίδιοι όπως είχαν ΚΑΘΕ δικαίωμα ή κάποιοι τους βοήθησαν να καταλάβουν το... "συμφέρον" τους ???

Θεωρητικά η Ιγγλέζου μπορεί να κατέβει και το 2028 και να κατέβουν πχ κι άλλοι δέκα (10) υποψήφιοι. Όπως και το '23 βέβαια. 

Ή όχι ???

Μήπως δεν πάει έτσι ???

Μήπως κάποιοι θέλουν να ελέγχουν και την αντιπολίτευση ???

Οπότε θα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο σε κάθε περίπτωση. 

Λέω εγώ τώρα. 

Τέλος πάντων, τα φαινόμενα δείχνουν πως ο Σταθάς είναι μόνο ένα μέρος του "συστήματος".

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι αλλού. 

Μία από τις λύσεις που θα πρότεινα, είναι να βγουν νέα παιδιά "μπροστά".

Και να τους πουν κάτι περίπου σαν αυτό:

"Ρε α'ί' σαπέρα ρε μπάρμπα" !!!

😁😁😁

ΑΣΦΑΛΩΣ μπορεί να υπάρχουν κι άλλες λύσεις. Δεν γίναμε σαν τα μούτρα τους, να αποκλείουμε πράγματα. 

Αλλά έχω την αίσθηση πως η νεολαία κρατάει το "κλειδί"...... 

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παυσίλυπε, δείξε μου έναν σοβαρό άνθρωπο από το συνδυασμό της κοκορίνας κι εγώ θα κάνω τούμπες στη Λάκκα. Δεν εξαιρώ ούτε εσένα ούτε το γιό της.

Nick Charitos είπε...

13:59

Βαρύ το "χτύπημα". Αλλά θα το αντέξουμε. 🤣🤣🤣

Είδες, είπα δεν θα ανεβάζω τις λακαμιες σας, αλλά μερικές έχουν πολύ γούστο. Keep going...... 😜

Ανώνυμος είπε...

Εδώ έρχεται το "μην κοιτάς τι κάνει η πατρίδα για σένα αλλά τι έκανε εσύ για αυτή"

Για πες μας εσύ ρε υποστηρικτή του Γιάνναρου έναν σοβαρό από τον δικό σας συνδιασμό ,και ειδικά από την Αράχωβα.

Άι σαπερα ΒΛΑΚΑ.

Nick Charitos είπε...

14:53

Άφες αυτοίς, ου γάρ οίδασι τί ποιούσι.

Ο άνθρωπος νομίζει πως ένας ανώνυμος υβριστής είναι σοβαρός και ο πετυχημένος καρδιοθωρακοχειρούργος δεν είναι !!!

😮😮😮

Μιλάμε για ξεκάθαρη περίπτωση, που χρήζει Ψυχιατρικής εξέτασης.

Απλώς βάζω τα πιο light από τις ύβρεις, που διαβάζω καθημερινά, μήπως κόψω κάποια στιγμή τα ανώνυμα σχόλια και με ρωτάνε γιατί. Να γιατί.......

Ανώνυμος είπε...

Βρε οιδασι τι ποιουσι ,αλλά δεν το παραδέχονται γιατί η βλακεία είναι αήττητη.

Ανώνυμος είπε...

Υποδειξε μου εσυ εναν σοβαρο ανθρωπο ο οποιος ειπε και δυο κουβεντες στο δημοτικο συμβουλιο(δηλαδη εκθεση την γνωμη του ελευθερα)απο το συνδιασμο του ΦΑΣΙΣΤΑ -με αιτιολογια ομως-,κι εγω θα κανω τουμπες στην πανω πλατεια .
Ενταξει θα παραμερησω λιγο τα τραπεζια γιατι δεν εχουν αφησει χωρο βρε αδερφε.
😜😜😜

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣