Κυριακή 7 Αυγούστου 2022

Εντωμεταξύ

 Λάβαμε την εξής φωτογραφία στο mail-box




Με ένα κείμενο που στο περίπου έλεγε τα εξής:


(εντάξει δεν μπορούν να δημοσιευτούν όλα)


"Γατάκια, ε γατάκια - δήμαρχο θα ξαναβγάλω ΕΓΩ και μόνο ΕΓΩ.


25 χρόνια κάνω την ίδια "δουλειά" και είσαστε γελασμένοι αν νομίζετε θα σπάσετε την παράδοση τώρα" !!!


Πολύ μυστήριο.


Ποιος μπορεί να είναι ???


🤔🤔🤔🤔🤔


Ρε λες η συμμορία που πνέει τα λοίσθια πλέον, να έχει καμμιά αναλαμπή ??? 



🤣🤣🤣🤣🤣


(Εννοείται το κείμενο είναι χιουμοριστικό, απέχει απ'την πραγματικότητα, η δε φωτογραφία είναι δική μας εμπνεύσεως. Πάντως θα μπορούσε ....)

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όπου κι αν πήγε έκανε τα ίδια.
Σωματείο Ένωση
Εργατικό Κέντρο Λιβαδειάς
Βουλή των Ελλήνων
Δήμος Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας
...τα συμπεραματα δικά σας.

Ανώνυμος είπε...

07 Αυγούστου, 2022 23:35

αγκορτσας: ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη ευθύνη φέρει ο coca cola για την επιλογή του πιο χειρότερου σε συμπεριφορά δημάρχου.

Ανώνυμος είπε...

Ενώ οι άλλοι ήταν καλύτεροι… ασε ρε φίλε

Ανώνυμος είπε...

Δημοτική αρχή (2019-2023), άνευ ορίων, άνευ όρων και κυοφορεί το φασισμό ως νοοτροπία

Ανώνυμος είπε...

Ο καλύτερος σε σχέση Πατσανταρα Γεωργακο σταθα είναι ο Σταθας με διαφορά….. οι άλλοι απλά ήταν δήμαρχοι… περαστικά σας και πάμε για 2023-2027

Nick Charitos είπε...

10:13

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Πες μας τι πίνεις κι εμάς και δεν μας δίνεις !!!!!

🤔🤔🤔🤔

Ανώνυμος είπε...

Ο Πατσανταρας ήταν ανύπαρκτος.
Ο Γιωργάκος ήταν εντελώς ανύπαρκτος.
Ο Σταθάς είναι επικίνδυνος.
Δεν θέλουμε ούτε ανύπαρκτους ούτε επικίνδυνους. Εάν υπάρχει κανένας με τσίπα και όρεξη να γίνει δήμαρχος, εάν είναι καλός και δίκαιος θα βγαίνει για μια ζωή. Με τόση φόλα που έχουμε φάει τόσα χρόνια όποιος είναι σωστός θα κάνει την τύχη του, και δεν εννοώ όπως όλοι οι προηγούμενοι. Αρκεί να έχει ομάδα δυνατή και πραγματικά ενεργή (όχι στο λογότυπο όπως του Σταθά), και να αλλάξει τα πάντα σε αυτό τον ευλογημένο τόπο που κατέστρεψαν όλοι όσοι πέρασαν, με την απραξία τους ή με τις πράξεις τους.

Ανώνυμος είπε...

08 Αυγούστου, 2022 10:46

ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ αγαπητέ

βαρέθηκα σαν αυτήν την χώρα, σ αυτόν τον Δήμο να τα περιμένουμε ΟΛα από τους άλλους και ΕΜΕΙΣ να είμαστε στο καναπέ και να σχολιάζουμε ....π.χ.(τον ευλογημένο τόπο που κατέστρεψαν όλοι όσοι πέρασαν, με την απραξία τους ή με τις πράξεις τους κλπ κλπ κλπ )

Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον τόπο μου. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω. Νίκος Καζαντζάκης

Ο μεγάλος συγγραφέας μας μιλάει για την ανάγκη να κατανοήσει ο καθένας μας ξεχωριστά το πόσο σημαντική είναι η δική του συμπεριφορά για να γίνει καλύτερο το κοινωνικό σύνολο.

Πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουμε να κρίνουμε τα πάντα και να αρχίσουμε την αυτοκριτική μας.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ευχαρίστως θα είμαι υποψήφιος, αλλά δεν έχω μεγάλο σόι. Δεν πάω πόρτα πόρτα. Δεν τάζω ρουσφέτια. Δεν έχω υποστήριξη από την 3Ε. Είμαι μόνο τίμιος και θέλω να κάνω πολλά για τον τόπο μου.
Τι λες, θα βγω;

Ανώνυμος είπε...

Δλδ εσύ 11:25 είσαι ευχαριστημένος από όλους αυτούς που μας κυβερνούν μέχρι τώρα και τα έχεις μαζί μου; Ποια ευθύνη να αναλάβω; την ευθύνη των ανευθυνων που έγιναν δήμαρχοι & σύμβουλοι μέχρι τώρα; εγώ για να μην είμαι υποψήφιος σημαίνει ότι δεν έχω την ψευτιά μέσα μου για να γίνω ένας ψεύτης που θα τάξω σε όλο τον κόσμο "γη και ύδωρ". Δεν έχω τον μέγα ευεργέτη της Αράχωβας ως σπόνσορα, δεν έχω σόι που θα με ψηφίσει "δαγκωτό". Το να κρίνω την απραξία όσων μας έταξαν αλλαγή, και αντί αλλαγής δικής μας, είδαμε αλλαγή (οικονομική, δική τους) δεν νομίζω ότι είναι κακό. Κακό είναι αυτό που λες εσύ, ως μέγας γλύ-φ-της του συστήματος και μέγας ψηφοφόρος των φελλών και επικριτης όσων σηκώνουν κεφάλι. Κάτι τέτοιοι σαν εσένα μας φορτώνουν αυτούς που μας κατάντησαν έτσι. Ελπίζω να αναλάβεις την ευθύνη σου και να μην ξανά ψηφίσεις αποδεδειγμένα άχρηστους.

08 Αυγούστου, 2022 11:25 είπε...

Μην προσπαθείς να δημιουργήσεις άλλοθι,

ΚΑΝΕ το χρέος σου!

Ανώνυμος είπε...

Προς 13:49.
Καλά όλα αυτά που γράφεις.

ΑΛΛΑ.
Προσπαθείς να δημιουργήσεις άλλοθι .
Είμαι σίγουρος ότι είσαι αριστερός, τεμπέλης,και πάντα φταίνε οι άλλοι ενώ εσύ τα κάνεις όλα καλά.
Φταίει το σύστημα και είσαι αδικημένος.
Γιατί δεν ασχολείσαι λόγο με τα κοινά να δεις την γλύκα.

Συμπέρασμα.
Μην αποποιησαι τις ευθύνες σου.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο, θα πάω για δήμαρχος. Κοίτα να με ψηφίσεις εσύ και όλο σου το σόι μπας και δούμε άσπρη μέρα!

08 Αυγούστου, 2022 11:53 είπε...

08 Αυγούστου, 2022 13:49

μην είσαι αγενής και μην χρησιμοποιείς άκρως εκνευριστικές και κλισέ φράσεις (ως μέγας γλύ-φ-της του συστήματος και μέγας ψηφοφόρος των φελλών και επικριτής όσων σηκώνουν κεφάλι) γιατί γίνεσαι πολύ χειρότερος από αυτούς που κατακρίνεις.

«Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία»,

ένα καίριο μήνυμα που εκπέμπει διαχρονικός ο Ανδρέας Κάλβος και αφορά όλους μας, κυρίως δε όσους έχουν επωμισθεί την ευθύνη υπηρέτησης του Δημόσιου και του Εθνικού Συμφέροντος στον τόπο μας

άλλα και όσων θα ακολουθήσουν, ιδίως στους σημερινούς κρίσιμους και χαλεπούς καιρούς.

Γιαυτό ΚΑΜΕ το χρέος σου!

Ανώνυμος είπε...

11:53 Στάθη εσύ;

Ανώνυμος είπε...

Ο κύριος με την Αρετή και τόλμη ,τα πιστεύει αυτά;
ΔΕΝ ντρέπεται που φοράει κουκούλα;!
🤔

08 Αυγούστου, 2022 11:25 είπε... είπε...

08 Αυγούστου, 2022 16:51

συγνώμη δεν θα το ξανακάνω ,είμαι αγενής...ενώ εσείς γράφετε ΕΠΩΝΥΜΩΣ, είστε ευγενέστατος και από τα γραφόμενά σας είστε Κύριος με το Κ κεφαλαίο ... με αρετή και τόλμη! 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Ούτε διπόρος, ούτε ωδιπόρος

Το σωστό είναι ασθενής και οδοιπόρος !!!  Ο  τίτλος ακούγεται κάπως σαν σύνθημα σε διαδήλωση, όμως το σημερινό άρθρο έχει, κατά κάποιο τρόπο...