Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΜΕΣΩ ΣΗΡΑΓΓΑΣ

 Σε φάση ... ωρίμανσης !!!

😮😮😮



Ένα βήμα μπρος στο δρόμο προς την υλοποίηση έγινε για το έργο της Παράκαμψης Αράχωβας.

 Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εγκρίθηκε το πρακτικό με το οποίο θα προσληφθεί Τεχνικός Σύμβουλος για το έργο.

Το σχήμα που αναλαμβάνει (με αρχικό ποσό 150.000 ευρώ) είναι η ένωση οικονομικών φορέων “ΔΟΜΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Α.Ε.” και “ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Ε.Ε. – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ -Δ.Τ. ΔΑΙΔΑΛΟΣ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ -ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ” με 121.500 ευρώ.

Αντικείμενο του είναι η υποβοήθηση της Διεύθυνση Οδικών Υποδομώνγ για την ωρίμανση των μελετών του έργου. Τελικός στόχος είναι να φτάσει στη δημοπράτηση του με την εύρεση χρηματοδότησης.

Ο Τεχνικός Σύμβουλος θα αναλάβει στατικές, συγκοινωνιακές και υδραυλικές μελέτες καθώς και την σύνταξη των τευχών δημοπράτησης. Ουσιαστικά θα παραδώσει ένα ώριμο έργο που θα είναι έτοιμο να προκηρυχθεί και να υλοποιηθεί.

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Το κόστος υλοποίησης του έργου είναι ιδιαίτερα μεγάλο (κάποιες εκτιμήσεις το φέρνουν πάνω από τα 100 εκατ. ευρώ) καθώς απαιτείται η κατασκευή σήραγγας και σημαντικών τεχνικών έργων ενώ απαιτούνται και απαλλοτριώσεις.

Με το έργο της παράκαμψης της πόλης της Αράχωβας θα λυθεί ένα σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα το οποίο δημιουργείται στην πόλη ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες όταν και λειτουργεί το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασού.

Παράλληλα μέσω Αράχωβας εξυπηρετείται και η διέλευση οχημάτων προς τους Δελφούς (ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία της χώρας) αλλά και προς Ιτέα-Άμφισσα. Όλη αυτή η οδική κίνηση πραγματοποιείται από το στενό κεντρικό δρόμο της Αράχωβας με αποτέλεσμα συχνά-πυκνά να δημιουργείται μεγάλος κυκλοφοριακός φόρτος.

Το έργο της κατασκευής της παράκαμψης της Αράχωβας, αποτελεί τμήμα της Εθνικής Οδού «Θήβα-Λιβαδειά-Ιτέα» με συνολικό μήκος περίπου 3,7 χλμ. και περιλαμβάνει μία οδική σήραγγα κυκλοφορίας οχημάτων διπλής κατεύθυνσης μήκους περίπου 1,6 χλμ., μία διαμήκη και τέσσερις εγκάρσιες σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους περίπου 1,4 χλμ., δύο ανισόπεδους κόμβους, ένα ισόπεδο κόμβο, οκτώ γέφυρες και παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Πηγή: ypodomes.com

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι!!

Ανώνυμος είπε...

Καλά δεν υπήρχε μελέτη που είχε στοιχίσει 3 εκ. €; Δεν μας κάνει αυτή; Ο Γιωργακος είχε πει ότι είναι ώριμη και ψάχνει για χρηματοδότηση. Τελικά είχε πει ψέματα; δεν ήταν ώριμη; τώρα θα ωριμάσει με 150 χιλιάδες και μετά θα ψάχνουμε πάλι για χρηματοδότηση;

Ανώνυμος είπε...

Πόσες φορές θα πληρωθεί ακόμη??

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ, ΤΡΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΡΑΓΓΑ ΤΗΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ, ΤΡΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ. ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΑΚΟΣ Η ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ?

Ούτε διπόρος, ούτε ωδιπόρος

Το σωστό είναι ασθενής και οδοιπόρος !!!  Ο  τίτλος ακούγεται κάπως σαν σύνθημα σε διαδήλωση, όμως το σημερινό άρθρο έχει, κατά κάποιο τρόπο...