Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

Ένα καλύτερο αύριο.....

 Απ'τα καλύτερα που έχω ακούσει !!!






1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο Νικόλα!

Αλλά κάποιοι τηρούν το εξης:

Υπνε που παίρνεις τα παιδιά έλα πάρε με κι εμένα.

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣