Πέμπτη 8 Απριλίου 2021

Το pafsilipon αποκαλύπτει.....

 Το μυστικό διάλογο Πέτσα - Σταθά !!!

Πέτσας : Να ήταν και μισές, καλά θα ήταν !!!

Σταθάς : Γιατί ρε φίλε, τι παράπονο έχεις ???

Πέτσας :  Άστα θα τα πω στο δήμαρχο.

Σταθάς : Εγώ είμαι ο δήμαρχος.

Πέτσας : Συ "σαι ο Δήμαρχος ??? 

😮😮😮

Δεν είσαι της ... τεχνικής υπηρεσίας ???

🤔🤔🤔

Μου φαίνεται εκεί στην Αράχοβα, τους "βαρεσε" το υψόμετρο !!!

Τώρα τι να συζητήσω με σένα ???

Άστο να πάει στο καλό...

(Εκεί κάπου ο διάλογος διεκόπη κι ο Πέτσας απεχώρησε εκνευρισμένος. Φήμες αναφέρουν πως μουρμούριζε : "είπαμε να μπορεί ο καθένας να εκλεγεί, αλλά όχι κι έτσι")

Τα υπόλοιπα που είπε είναι ... ακατάλληλα δια ανηλίκους !!!

🤣🤣🤣

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΑΝΝΗ μου έχει χαλάσει το καζανάκι της τουαλέτας....θα ρθεις να μου το φτιάξεις???

Θα έχει και ΤΖΑΜΠΕ καφε

Ανώνυμος είπε...

Ωρέεεεεεε γλέντια!!!!!🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Νικολα Πάνε για το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ γελοιογραφίας στο ΜΟΝΤΕ ΚΆΡΛΟ!!!!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ανώνυμος είπε...

Μαστρο γιαννη,εμενα δεν μου ρουφαει καλα...η σκουπα.να στην φερω να της ριξεις μια ματια???

Εισαι ο ενας και μοναδικος ,Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ο ΧΑΡΙΤΟΣ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τελικα εμεις δεν καναμε δημαρχο...αλλα το παιδι για ολες τις δουλειες!!!!🤣🤣🤣🤣🤣

Nick Charitos είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ βέβαια για τα καλά λόγια. Απλώς να επισημάνω πως η προσπάθεια είναι συλλογική. Και δεν αναφέρομαι μόνο στους συνήθεις συνεργάτες.

Παράδειγμα η ανάδειξη της εμφάνισης Σταθά με Πέτσα, προήλθε από ένα απλό σχόλιο αναγνώστη. Εγώ δεν το είχα προσέξει.

Όπως θα έλεγε κι ο συμπαθής Ζήκος:
"ο πάσα εις ένας, θα βάλει ένα λιθαράκι" !!!
🤣🤣🤣

Ένα σχόλιο, ένα email, ένα μύνημα στο messenger όλα προσφέρουν.

Να μην παίρνω κι όλα τα ... ένσημα !!!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

(Ή μήπως εύσημα, δε βαριέσαι 😜😜😜)

Ανώνυμος είπε...

Άι μαναμ,μ' φύγαν τα 《ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ》 απ'του χαχανητο ωρε!


Ανώνυμος είπε...

χαρίτο κάνε και μια εκδοχη αλλά (πούτιν ψαράς) με παραλαγή απο κάτω, καλάμ καπέλο και δασυτριχο στηθος . χαχαχαχαχαχαχαχα βρεεεεεεεεεεεεεεε

Ανώνυμος είπε...

Εδώ κολλάει το "ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ"...αμα δούλευε το ρημάδι του...to stathas 2019.gr

Καταρρέουν οι μύθοι των ΑΠΕ

  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΜΑΙΝΑΛΟΥ «Όταν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός ψήφιζαν το Μάαστριχτ για την απελευθέρωση των αγορών, μας έλεγαν...