Στην.... Άμεση δράση για το νερό !!!
Για να δούμε την σχετική ανάρτηση:
Θα απαντήσω εγώ στο ερώτημα στο τέλος.
Ο Χ Ι !!!
Ούτε κατά διάνοια.
ΔΕΝ υπάρχει κάποιος να ντρέπεται.
Αλλά αυτό ΔΕΝ είναι το χειρότερο. Πολύ φοβάμαι πως η "αναισθησία" έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό, που δεν πρόκειται να υπάρξει και κάποιος να ντρέπεται ούτε στο μέλλον. Τουλάχιστον στο άμεσο.... 😢





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου