Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Αράχωβα στα "καλύτερά" της !!!

 Στην.... Άμεση δράση για το νερό !!!



Για να δούμε την σχετική ανάρτηση:






Θα απαντήσω εγώ στο ερώτημα στο τέλος. 


Ο Χ Ι  !!!


Ούτε κατά διάνοια.


ΔΕΝ υπάρχει κάποιος να ντρέπεται. 


Αλλά αυτό ΔΕΝ είναι το χειρότερο. Πολύ φοβάμαι πως η "αναισθησία" έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό, που δεν πρόκειται να υπάρξει και κάποιος να ντρέπεται ούτε στο μέλλον. Τουλάχιστον στο άμεσο.... 😢

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αράχωβα στα "καλύτερά" της !!!

  Στην.... Άμεση δράση για το νερό !!! Για να δούμε την σχετική ανάρτηση: