Κατά κόσμον Arachova Center
😁😜🤣
Τι ? Eπειδή λειτουργούσαν για ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΔΕΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ αυθαιρέτως το parking ???
Και από το δήμο ποιοι ήταν οι επιτετραμμένοι να το ελέγξουν ???
Δεν μιλάμε για ένα ΣΚ, ούτε μια εβδομάδα, ούτε ένα μήνα και δεν το πήραμε χαμπάρι. Μιλάμε για χρόνια ολόκληρα.
Ποιοι έκαναν "πλάτες" ???
Πως και θυμήθηκε τώρα ο Δήμος να κάνει αγωγή ???
Συνέβη κάτι ??? 😁
Από δημότες ποιοι ήταν μπλεγμένοι ???
και θα κλαίτε !!! 😜
Ακολουθεί ολόκληρο το έγγραφο από το διαύγεια.










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου