Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Συνεδριακό φάντασμα

 Κατά κόσμον Arachova Center



Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ???

😁😜🤣


Τι ? Eπειδή λειτουργούσαν για ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΔΕΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ αυθαιρέτως το parking ???




Και από το δήμο ποιοι ήταν οι επιτετραμμένοι να το ελέγξουν ???


Δεν μιλάμε για ένα ΣΚ, ούτε μια εβδομάδα, ούτε ένα μήνα και δεν το πήραμε χαμπάρι. Μιλάμε για χρόνια ολόκληρα. 


 Ποιοι έκαναν "πλάτες" ???


Πως και θυμήθηκε τώρα ο Δήμος να κάνει αγωγή ??? 


Συνέβη κάτι ??? 😁 


Από δημότες ποιοι ήταν μπλεγμένοι ???



Ιγγλέζου θα λέτε 

και θα κλαίτε !!! 😜 

Ακολουθεί ολόκληρο το έγγραφο από το διαύγεια. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣