Τρίτη 12 Μαΐου 2026

ΗΘΙΚΑ ζητήματα !!! 😮

 Έθεσε ο Σταθάς



Στο θέμα με το Κλειστό Γυμναστήριο Διστόμου. 


Σε πολλά site οι σχετικές αναρτήσεις, δείτε και ΕΔΩ, ρεπορτάζ και βίντεο με τις δηλώσεις. 


Μάλιστα. 


Κατ' αρχήν τι στο καλό έχει η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρησης, με τον Εθνικό Λιβαδειάς, το Κλειστό του Διστόμου ή το Δίστομο γενικότερα ??? 


Δεν πιστεύω να έχουν καμμιά... ΕΜΠΑΘΕΙΑ κι αυτοί !!! 


Σας διαβεβαιώ ότι τους ανθρώπους, μήτε φατσικά δεν τους γνωρίζω. Οχι να μην λέτε ότι τους κόλλησα !!! 



Ωραίο κι αυτό που είπε ο ακατανόμαστος, ότι οι απαντήσεις ΔΕΝ θα δοθούν ΝΟΜΙΚΑ


Χαίρω πολύ, ούτε στο Ξενία για την κοπή των δέντρων, πήγε νομικά το θέμα. Γιατί αν πήγαινε νομικά, μπορεί να μην τους άρεσε. 😜 


Και σε άλλες περιπτώσεις βέβαια. 


Αλλά αφού έθεσε θέμα ηθικής, να μας πει και το εξής:


Ποια γιατρός του Δήμου μας, ήθελε να κατέβει υποψήφια δήμαρχος το 2019 και μια επίσκεψη του Σταθά στο σπίτι της, την "έπεισε" για το αντίθετο ???


Πως ΦΟΥΝΤΑρε εκείνη η υποψηφιότητα ???


Με ποιον άλλο πήγε στην "εθιμοτυπική" επίσκεψη ???


Ο πρώην αντιδήμαρχος κ. κ. Αλμπάνης, γνωρίζει κάτι γι' αυτό ???




Να μιλήσουμε για ηθικά ζητήματα μικρέ γιαννάκη, αλλά επί παντός επιστητού.


Όχι ότι μας συμφέρει.... 


Νομίζω ??? 

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το θέατρο του παραλόγου
Άντε να κάνετε καμία δουλειά να ξεβρωμίσει ο δήμος κλπ και αφήστε τα πολιτικά παιχνίδια
Ο ανεκδιήγητος δήμαρχος θέλει να διεκδικήσει τον δήμο Λιβαδειάς γιαυτο όλα αυτά

Nick Charitos είπε...

08:45

Θεωρητικά δεν υπάρχει περίπτωση για Δήμο Λεβαδέων. Αλλά όσο κι αν φαίνεται παράξενο, θα τον ψηφίσω και θα παροτρύνω κι άλλους να τον ψηφίσουν.

Μεγαλύτερα τα μεγέθη, περισσότερο γέλιο. Εγγυημένο κιόλας! 😜

Την ημέρα της εκλογής (λέμε, συζητάμε, κουβεντιάζουμε τώρα), η αλαζονεία του ΔΕΝ θα χωράει να περάσει από τα στενά του Ορμουζ !!!!!
Ναι, αυτό πρέπει να το δούμε.

Πάμε όλοι μαζί: ΜΟΝΟ γιανης !!!!!!

😂😂😂😂😂

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΑ: 9ΣΙΓΩ9Σ-9ΕΟ - Λήψη απόφασης για την αλλαγή εργασιών στο έργο «ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΡΑΧΟΒΑΣ» , στη θέση Καμάρες

Γιοκ η ανάπλαση στις Καμάρες. Ασφαλτο δεν έριξαν γιατί θα έβαζαν κυβόλιθο. Ο κυβολιθος λένε ότι δεν μπαίνει για λόγους στατικότητας της γέφυρας. Εν τω μεταξύ στα πεζοδρόμια δεν είχε θέμα στατικότητας αλλά είχε στον δρόμο. Μάλλον δεν βγαίνουν οι μεγαλοεργολάβοι και οι υψηλοί επιβλέποντες. Αρες μάρες κουκουνάρες. Περαστικά μας και να τους χαιρόμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Aν δεν βρεθει κανας σοβαρος να κατεβει αντιπαλος του Σταθα, βλέπω στις επομενες εκλογες να ξεπερνά και τα ποσοστα που επαιρναν τα κομμουνιστικά κομματα στις πρωην λαΪκές δημοκρατιες. Συμφωνείς κ. Χαριτο;

Nick Charitos είπε...

23:02

Ένας ??? Ενας ??? Καλά εντάξει, συνεχίστε τα ανώνυμα μηνύματα, περιμένοντας τον "σωτήρα".

Σοβαρή υποψηφιότητα είχαμε και το '23. Αλλά κάποιοι λίγοι, είχαν μπει στο ψηφοδέλτιο της Ιγγλέζου για σαμποτάζ. Οχι για καλό. Το αντιληφθήκαμε πολύ αργά. Δεν πειράζει.

Θέλει συλλογική προσπάθεια η οποία ΔΕΝ υπάρχει. Εδώ έχουμε ανθρώπους με πολλά χρόνια στα κοινά και δεν λένε ότι έχουν φιλοδοξίες για την θέση του δημάρχου. Περιμένουν να τους παρακαλεσουμε. Θα περιμένουν πολύ. 😜

Και 110% να πάρει το '28, δεν με αφορά πια. Η κάλπη αποδίδει δικαιοσύνη τελικά. Το' 23 εξελέγη ΑΚΡΙΒΩΣ ο δήμαρχος, τον οποίο αξίζουμε. Μόνο αυτό, τίποτα άλλο.....

Ανώνυμος είπε...

Ανάπλαση δημόσιου χώρου χωρίς παγκάκια, χωρίς πινακίδες, χωρίς παρτέρια, χωρίς δέντρα, χωρίς σχάρες, χωρις καδους σκουπιδιών, χωρίς δίκτυα, χωρισ κολονσκθα διαχωρισμου,
Ανάπλαση ΣΤΑΘΑ 100%

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μεταξύ μας Νίκο πιστεύεις ότι σου φταίει ο Μίχος που έχασες που κατέβηκε η Εφη χωρίς συνδυασμό Δίστομο Στείρι . Και γιατί να θέλουν να κατέβουν οι παλιοί ; για να τους βρίζουν οι τενεκέδες ; άντε πες στον πατσανταρα να κατέβει . θα φύγει τρέχοντας

Nick Charitos είπε...

15:42

Διάβασα πάλι την ανάρτηση και τα σχόλια τα δικά μου, να δω που αναφέρεται το όνομα "Μίχος". Δεν βρήκα κάτι. Τέλος πάντων, έχουμε αρκετή ελευθερία στο blog, για να γράφει ο καθένας ότι του κατέβει. 😁

Αυτό όμως που μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν το "έχασες" !!! Εγώ προσωπικά !!!
😮😦😲

Μα τότε τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα από ότι νόμιζα. Έχασε ένα άτομο και κέρδισε ένας ολόκληρος Δήμος !!! Τι λες τώρα !!! Όποιος και να ήταν αυτός, ΑΞΙΖΕ. Το κοινό καλό πάνω όλα...... 😜

Ηλίας Ι είπε...

Το κλειστό γυμναστήριο Αράχωβας χαιρετίζει την τοποθέτηση του Δημάρχου. Θα χαιρετούσε και το γήπεδο ποδοσφαίρου αλλά είναι κλειδωμένο 24/7.

Nick Charitos είπε...

Μερικοί κακομοίρηδες, στέλνουν σωρηδόν ΑΝΏΝΥΜΑ μηνύματα για την Κα Ιγγλέζου. Με Κάπα κεφάλαιο.

Γιατί λέει την κατέβασα στις εκλογές, λες κι είμαι ο.... Σπενς και κατεβάζω, όποιον μου γουστάρει. Παραλογίζονται εντελώς δηλαδή. Κι έναν οχετό ύβρεων από κάτω. Πάτε κατηγορία μαζί με τον Σταθά. Ποιος έχασε την ντροπή, να την βρείτε εσείς δηλαδή.

Πραγματικά για κάτι τέτοια ερπετά, δεν ξέρει τι να πει κανείς. Λες και τους έφαγε το ψωμί. Όποιος γουστάρει και μπορεί μειράκια, κατεβάζει συνδυασμό. Οι υπόλοιποι γράφουν ανώνυμα μηνύματα στο pafsilipon !!!
😂😂😂

Όχι συνδυασμό δεν ήσασταν ικανοί να κατεβάσετε, αλλά ούτε υποψηφιότητα στο ΚΑΠΗ πχ στο Ιλιον. Κατά μόνας.

Άιντε μην εκτείθεστε γράφοντας ασυναρτησίες....... 😜

Έτσι κι αλλιώς ΔΕΝ ανεβαίνουν. Σας προστατεύω στην ουσία. Από τον τρόπο γραφής, κάνει μπαμ ποιος είναι. Στρουθοκάμηλοι ε στρουθοκάμηλοι.

Φωκίδα

  Μπαούλο σε παλιό σπίτι,  (Η εικόνα είναι προϊόν ΑΙ)  έκρυβε χειροβομβίδες και όπλα περασμένων δεκαετιών.