Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025

Φέσι στο ΧΚΠ

 Δυο χρόνια φέσι, 




έληξαν με έξωση από το Χιονοδρομικό του Παρνασσού.


Δεν βλέπω την είδηση 😁, αλλά τέλος πάντων αφού αφορά το ΧΚΠ, ας παραθέσω τον σύνδεσμο 🔗 :


Δείτε ΕΔΩ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεξιός: Υπερασπιζεται το 13ωρο και τις συνθήκες μεσαίωνα γιατί "δεν βγαίνει" και μετά μαθαίνουμε ότι έχει πάει το φέσι γονα! 👺🤬☠️💩👽

Ανώνυμος είπε...

Ρε απιδιά , γιατί έφαγε ποινή αργίας ο Σταθάς; Τι βρομιά έκανε πάλι; Έφαγε πρωτόδικα μερικούς μήνες αργία, αλλά έκανε έφεση. Όποιος ξέρει περισσότερα ας μας ενημερώσει.

Nick Charitos είπε...

Αργία ο Σταθάς??? 🤔 Για κάτσε να.... διατάξω ανακρίσεις !!!!
😂 😁😜

Ανώνυμος είπε...

Όπα όπα παιδιά τι γίνεται ?
Μπορούμε να μάθουμε?
Άρχισαν τα όργανα,θα έρχεται μια καταδίκη μετά την άλλη.

Συνεδριακό φάντασμα

  Κατά κόσμον Arachova Center Που σας πείραξαν βρε οι άνθρωποι και τους κάνατε έφεση, αγωγή και... "ανακοπή" μαζί ??? 😁😜🤣