Τον παραδέχομαι τον Σταθά
Για ΕΝΑ πράγμα:
Από την στιγμή που γεννήθηκε, τον κυνηγάει η... εξυπνάδα να τον φτάσει !!!
Κι αυτός εκεί. Αλύγιστος !!!
Ρε δε κουράστηκε τόσα χρόνια, να σταθεί να πάρει μια ανάσα ???
Κι όμως όχι.
Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν....
🤣🤣🤣🤣🤣

4 σχόλια:
Έχει την αυτοπεποίθηση και τη βλακεία του ημιμαθή. Άσε που κάνει κατ'ευθειαν επίθεση και εκφοβισμό για να σε ψαρωσει . Αυτό το θεωρεί εξυπνάδα 🤣🤣🤣
Δεν μπορώ να καταλάβω αν αυτοί οι άνθρωποι που δουλεύουν στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου είναι μηχανικοί.
Ήθελα να ξέρω τις κακοτεχνίες από τις πλακοστρώσεις δεν τις βλέπουν.
Στις γέφυρες δεν βλέπουν ?
Όχι δεν είναι. Πατάνε στην άδεια ασκήσεως επαγγέλματος πρώην δημάρχου. Ουπς, το μαρτύρησα
Σταθας οτ θελ καν, αντιπολιτευσις δεν υπάρχει, στις αλλες εκλογες παει για 90%
Δημοσίευση σχολίου