Δευτέρα 19 Ιουνίου 2023

Απόφαση ΣΟΚ της ΕΥΔΑΠ

Θα διαθέσει το ποσό στο




 ποιός θέλει να γίνει εκατομμυριούχος !!!


😮😮😮😮😮


Αν ποτέ πληρωθεί φυσικά....


😁😁😁😁😁


Στο εορταστικό επεισόδιο, θα συμμετάσχουν όσοι αιρετοί από τον πρώτο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης, δηλώσουν συμμετοχή, με προτεραιότητα σε αυτούς του ΔΔΑΑΣ.


Φυσικά το εκατομμύριο και τα έσοδα από τις διαφημίσεις, θα διατεθούν για κοινωφελείς σκοπούς.


Αλλά εκεί θα έχουν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους, τα αετόπουλα του δήμου μας, αφού οι ερωτήσεις θα αφορούν την λειτουργία εν γένη της τοπικής αυτοδιοίκησης.


Ημερομηνία φυσικά δεν έχει ακόμη οριστεί, αφού βρισκόμαστε στο στάδιο των βολιδοσκοπήσεων.


Το ιστολόγιο παρακολουθεί την υπόθεση και θα ενημερώνει για ότι νεότερο...


🤣🤣🤣🤣🤣

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάνε μου λιγάκι "μμμ"

Ανώνυμος είπε...

Μουξ

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ θα σου κάνω αμέσως μμμ σκληρέ άνδρα

Sogal είπε...

Νίκο καλησπέρα
το ανώνυμο σχόλιο ανέβασε με το μμμ
Ευχαριστώ

Nick Charitos είπε...

Δεν είναι το 21:41 ???

Είχε κι άλλο ???

🤔🤔🤔🤔

Ωωωωρε !!!

🤣🤣🤣

Ανώνυμος είπε...

🥳🤐🤠🤑🤓😎🥸🤡😈👿🎃💤

Όλα πάνε καλά
όλα πάνε καλά
Αφού έχω κοντά μου εσένα....και δεν φοβάμαι κανέναν 🐔🐔🐔

Ανώνυμος είπε...

Πολυ γρήγορα το έκλεισες αυτό το θέμα με την ΕΥΔΑΠ κ.Νικο.

Εγώ θα ήθελα να ρωτήσουμε τον αντιδήμαρχο που δούλευε στην ΕΥΔΑΠ.

Αυτός έστελνε το νερό στο Δίστομο και στο Στείρι,

Τι ρόλο έπαιξε σ αυτήν την υπόθεση.

Αράχωβα

  Οι προτάσεις του diakopes.gr  για δραστηριότητες, διαμονή και φαγητό έξω από τα συνηθισμένα