Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Παράκαμψη Αράχωβας

 Σε εκκίνηση ο διαγωνισμός




Το άρθρο του capital.gr, που μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ΔΕΝ έχει πάρει χαμπάρι το γραφείο τύπου.


🤣🤣🤣🤣🤣


Εμ, αφού ασχολείται με το "λιβάνισμα" του απίθανου που παριστάνει τον δήμαρχο.


Με την ανάδειξη του Τεχνικού Συμβούλου προχωρά η διαδικασία για την εκκίνηση του διαγωνισμού της 

"Παράκαμψης Αράχωβας".


To έργο, το οποίο παλαιότερα είχε προϋπολογιστεί στα 180 εκατ. ευρώ (με τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις) βαίνει σε γραμμή εκκίνησης.


Σκοπός του έργου της παράκαμψης Αράχωβας είναι η κατασκευή ενός οδικού άξονα που θα παρακάμπτει το πολεοδομικό συγκρότημα και θα διευκολύνειτην κίνηση προς Δελφούς-Ιτέα προς τα χιονοδρομικά, έτσι ώστε να εκλείψουν τα δυσμενή περιβαλλοντικά προβλήματα που συσσωρεύονται στον οικισμό λόγω της διέλευσης της κυκλοφορίας από το κέντρο.


Έτσι με το έργο της παράκαμψης της πόλης της Αράχωβας θα λυθεί ένα σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα το οποίο δημιουργείται στην πόλη ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες όταν λειτουργεί το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσό.


Παράλληλα μέσω Αράχωβας θα εξυπηρετείται και η διέλευση οχημάτων προς τους Δελφούς (ένα από τα σημαντικότερα αρχαία μνημεία της χώρας) αλλά και προς Ιτέα-Άμφισσα.


Το έργο της κατασκευής της παράκαμψης της Αράχωβας αποτελεί τμήμα της Εθνικής Οδού Θήβα-Λιβαδειά-Ιτέα με συνολικό μήκος περίπου 3,7 χλμ.


Η παράκαμψη θα διαμορφωθεί με την κατασκευή κύριας σήραγγας και με παράλληλη διαμήκη σήραγγα διαφυγής.


Το έργο θα περιλαμβάνει μία οδική σήραγγα κυκλοφορίας οχημάτων διπλής κατεύθυνσης μήκους περίπου 1,6 χλμ., μία διαμήκη και τέσσερις εγκάρσιες σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους περίπου 1,4 χλμ., δύο ανισόπεδους κόμβους, ένα ισόπεδο κόμβο, οκτώ γέφυρες και παράπλευρο οδικό δίκτυο.


Ο τεχνικός σύμβουλος που αναδείχθηκε θα αναλάβει τις στατικές, συγκοινωνιακές και υδραυλικές μελέτες καθώς και τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης. Το έργο είχε προγραμματιστεί να δημοπρατηθεί από το 2011 ωστόσο παρέμεινε στα συρτάρια. 


Πηγή: capital.gr

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα μας ενημερώσει κανείς για τις περιβαντολογικές επιπτώσεις του έργου.;
180 εκατομμύρια τα οποία πιθανόν να γίνουν και 200 είναι ένα κολοσσιαίο ποσό.
Και γιατί πρέπει να γίνει συραγγα; Γιατί δεν διαπλατυνεται ο ήδη υπάρχον δρόμος στην πάνω πλευρά.
Υπάρχει περίπτωση το να κοπούν τα νερά που έρχονται από την Μάνα;
Οι ιθύνοντες θα μιλήσουν στον κόσμο ή πάμε πάλι για διαπλεκόμενα αίσχη στον βωμό του χρήματος ;;;

Ανώνυμος είπε...

Δρόμος υπάρχει απο τα μαυρα λιθάρια και περνάει κάτω απο το (#arahova)
και το βενζιναδικο. Φτάνει στο βιολογικο καθαρισμό και στη σφάλα στις ελιές.
Γιατι δεν φτιάχνουν τον ήδη υπάρχον αγροτικό δρόμο - αποζημιώνοντας βέβαια όσους χάσουν κάποιες ρίζες? Μια μικρή γέφυρα στο κοκόρεμα χρειάζεται και απαλοτρίωση μια σειρά ελιές εκατέρωθεν του είδη υπάρχοντος αγροτικού δρόμου.
Είναι προτιμότερος ο μετροπόντικας γιατι είναι μεγαλύτερη η μάσα?
Πόσοι θέλουν τη σηραγγα κάτω απο τα σπίτια τους?
Ακολουθούμε το πλάνο του Λεόντιου - το οποίο είχε εκπονηθεί τις εποχές προ μνημονίων?
Οι αραχωβίτες δημότες θα ενημερωθούν ποτέ?
Με το δρόμο για λιβάδι που πέφτουν πέτρες συνεχώς πριν και μετά τον "παρθενώνα"
πρέπει να έχουμε νεκρούς για να γίνει κάτι?

Ανώνυμος είπε...

μπα μη βιαζεσαι
σιγουρα θα βρεθουν συλλογικοτητεςυπερασπισης του αργυροπελεκανου που εχει τις φωλιες του σε αυτα τα εδαφη και με ολες τις ενστασεις το εργο θα γινει μετα απο δεκαετιες οταν στη θεση του παραδοσιακου αραχωβιτικου φρεντο εσπρεσσο η καπουτσινο θα ειναι καποιο αλλο παραδοσιακο ροφημα καφε

Ανώνυμος είπε...

15:22

Είσαι άσχετος όπως ο Χάρης ο 1200αρης,που το παίζει μηχανικός αρχιτέκτονας.

Ανώνυμος είπε...

Ούτε σε 50 χρόνια δεν θα γίνει. Άκου τούνελ κάτω από την Αράχωβα. Άσε που μιλάμε για έργο πολλών ΔΙΣ.

Καταρρέουν οι μύθοι των ΑΠΕ

  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΜΑΙΝΑΛΟΥ «Όταν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Συνασπισμός ψήφιζαν το Μάαστριχτ για την απελευθέρωση των αγορών, μας έλεγαν...